
Tokat’ta 8 kişiye KKKA teşhisi: Tedavileri sürüyor
Tokat’ta kene tutunması şikayetiyle hastaneye başvuran 8 kişiye Kırım Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) tanısı konuldu. Hastaların tedavilerinin devam ettiği ve sağlık durumlarının iyiye gittiği bildirildi.

Edinilen bilgiye göre, vücutlarına yapışan keneleri fark eden vatandaşlar farklı zamanlarda sağlık kuruluşlarına başvurdu. Yapılan ilk müdahalelerin ardından hastalar, ileri tetkik ve tedavi amacıyla Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi'ne sevk edildi.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Hastanesi Enfeksiyon Hastalıkları Bölümü'nde gerçekleştirilen değerlendirmeler sonucunda 8 hastaya KKKA teşhisi konuldu.
Hastanede tedavi altına alınan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, tedavilerinin uzman ekipler tarafından sürdürüldüğü belirtildi.
Yetkililer, özellikle yaz aylarında kırsal alanlarda bulunan vatandaşların kene tutunmalarına karşı dikkatli olmaları ve şüpheli durumlarda vakit kaybetmeden sağlık kuruluşlarına başvurmaları gerektiğini hatırlattı.








