islami sohbet bizim mekan çemberleme makinası kurumsal web dini chat sohbet odaları

Beşiktaş GAİN, EuroLeague'de mücadele edecek

Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonu için EuroLeague'den bir yıllık özel davet aldı. Siyah-beyazlı ekip, Paris Basketball ile birlikte organizasyonda yer alacak 20 takım arasına katıldı.

SPOR Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 14:04:00
Editör -
Okuma Süresi: 53 sn.
Google News

Beşiktaş GAİN, 2026-2027 sezonunda Avrupa basketbolunun en prestijli organizasyonu EuroLeague'de mücadele etme hakkı kazandı.

EuroLeague yönetiminden yapılan açıklamaya göre siyah-beyazlı ekip ile Paris Basketball, bir yıllık "wild card" (özel davet) hakkı elde ederek yeni sezonda organizasyonda yer alacak 20 takım arasına dahil edildi.

Yeni sezon 24 Eylül'de başlayacak

2026-2027 EuroLeague sezonunun 24 Eylül'de başlayacağı belirtilirken, Beşiktaş GAİN'in Avrupa'nın en güçlü kulüpleriyle aynı platformda mücadele edeceği ifade edildi.

Real Madrid'in lisansı uzatıldı

EuroLeague yönetim kurulu toplantısında ayrıca Real Madrid Baloncesto'nun 10 yıllık EuroLeague lisansının uzatılması da onaylandı.

Süper Kupa eylülde oynanacak

Öte yandan EuroLeague Süper Kupa organizasyonunun 18-19 Eylül tarihlerinde düzenlenmesine karar verildi. Turnuvanın formatı ve mücadele edecek takımların ise ilerleyen günlerde açıklanacağı bildirildi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
#
Yorumlar (0)
Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.